מרכזי תמיכה ושירות
דף הבית » מרכזי תמיכה ושירות
הקו הראשון של תקשורת עם לקוחות
מרכזי תמיכה ושירות הם הקו הראשון של תקשורת עם לקוחות ועובדי הארגון.
לכן, הם תמיד צריכים להיות מקצועיים יעילים, וחסכוניים, אבל גם שירותיים – כדי ליצור חווית שירות חיובית, לחזק לויאליות ולהיות כלי יעיל לארגון שלכם בסביבה התחרותית במשק.
עם עשרות שנות ניסיון בתחום עם המרכזים הגדולים בארץ, אנחנו כאן כדי לספק ניהול מרכזי תמיכה ושירות ברמה הגבוהה ביותר – עבור הארגון שלכם.
חוויה חיובית של שירות ותמיכה
תפקידם של מרכזי תמיכה ושירות הוא לספק מידע ולתת שירות ללקוחות.
אנחנו מבינים שמרכזי התמיכה והשירות של הארגון שלכם הם גם הרבה יותר מזה:
בתפיסה שלנו, תפקידם העיקרי של מרכזי תמיכה ושירות הם לעזור לארגון שלכם לעמוד ביעדים שלו תוך יצירת תקשורת חיובית ואפקטיבית עם הלקוחות ועם עובדי הארגון.
באופן הזה, כל מרכזי תמיכה ושירות הופך גם למרכז של שיווק ומכירות, שימור ויצירת קשרים, יצירת לקוחות מרוצים וגם חיסכון בהוצאות הגיוס והשיווק של הארגון לטווח ארוך.
הקמה וניהול מרכזי שירות ותמיכה עם גב מערכות
מתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת אנחנו מתמחים במתן שירותים מתקדמים למגוון גופים טכנולוגיים, כדי לאפשר לכם לעשות את מה שאתם אוהבים ויודעים לעשות הכי טוב – את העבודה שלכם.
בתור גוף מוביל בתחום מיקור חוץ ושירותים מנוהלים בתחומי הטכנולוגיה, אנחנו מתפתחים ללא הרף ומפתחים באופן קבוע מתודולוגיות מתקדמות כדי להתאים את השירותים שלנו לדרישות השוק המשתנות.
אנחנו עושים שימוש במגוון טכנולוגיות ומערכות חדשניות, המסייעות לנו בתהליכי ניהול ותפעול מורכבים, תוך סיוע אפקטיבי בקבלת החלטות לשיפור והתייעלות.
למה אנחנו?
חטיבת השירות, המכירה והתמיכה של חברת גב מערכות אקספרט מתמחה במתן פתרונות Call Center – החל משלבי ההקמה של מרכזי שירות לקוחות, מוקדי מכירות, שימור לקוחות ותמיכה טכנית.
בשלבי הניהול של המוקדים אנחנו מתבססים על הידע שצברנו בניהול מוקדים קיימים עבור החברות המובילות בארץ ובחו"ל, עם כוח אדם מנוסה, הדרכות מקצועיות ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת על ידי צוות מיומן.
ניסיון עשיר בהקמה וניהול של מוקדי תמיכה ושירות מהגדולים והמנוסים ביותר בישראל המעניקים שירות למספר גדול של משתמשים, תוך מתן דגש על מתן שירות אישי ויצירת חווית שירות חיובית, סייעו לנו לרכוש את הכלים שהפכו אותנו לחברה מובילה בתחומה.
כלים אלה עומדים לרשות לקוחותינו בתהליכי הקמה, ניהול ותפעול של פרויקטים קיימים ועתידיים.
אם גם אתם מבינים שניהול מרכזי תמיכה ושירות הוא עסק למקצוענים – צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!